Monday, April 29, 2013

یک مدل استرالیایی "۱۸+" خبرنگار پرس تی وی شد

storie time 193760


 



یک مدل ” سرگرمی برای بزرگسالان ( adult entertainment model )   استرالیایی خبرنگار “پرس تی وی” – شبکه انگلیسی متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی و زیر نظر مستقیم رهبری -  شد!


این در حالیست که جمهوری اسلامی در خصوصی ترین ابعاد زندگی ایرانیان دخالت میکند، طرح «امنیت اخلاقی» در سطح کشور اجرا میکند و پسران و دختران جوان ایرانی را به بهانه های مختلف در خیابانها تحقیر میکند و حتی اجازه انتخاب نوع پوشش که بدیهی ترین حق هر فرد است را هم به آنها نمیدهد، اکثر نهادهای حکومتی، موقع استخدام شخصی ترین مسائل فرد و گذشته او را بررسی میکنند …


گفتنی ست که پرس تی وی به عنوان شبکه ای بدنام در جهان مطرح بوده که اعترافات تحت فشار برخی از مخالفان و روزنامه نگاران ایرانی علیه خود و دیگران را پخش کرده و در برخی از دادگاه ها نیز محکوم به پرداخت غرامت شده است. فعالیت پرس تی وی همچنین در بریتانیا ممنوع شده است.


بنا به نوشته آزادی بیان پس از آغاز جنبش اعتراضی سال ۸۸، بسیاری از خبرنگاران و تهیه کنندگان خارجی پرس تی وی در اعتراض به سیاست سانسور و پروپاگاندای پرس تی وی و همچنین سرکوب مخالفان از این شبکه استعفاء دادند.


edwina press

ادوینا استوری در حالی به استخدام پرس تی وی درآمده است که هیچ سابقه کار روزنامه نگاری حرفه ای ندارد


برخی رسانه های استرالیایی همزمان با آغاز به کار ” ادوینا گریس استوری” خبرنگار اهل شهر سیدنی استرالیا در شبکه پرس تی وی شغل سابق وی را مورد توجه قرار داده و حجاب او به هنگام تهیه گزارشهای شبکه خبری پر س تی وی را مغایر با زندگی شخصی او دانستند.


سایت وکس نیوز نوشته است در حالی که سعید ملک پور به اتهام طراحی سایت هایی که بعدا مشخص شد سایت های پورنو بوده اند به مرگ محکوم شده بود و یا موارد دیگری از احکام سخت گیرانه اسلامی در باره زنان و مردان ایرانی به مورد اجرا گذارده می شود این سهل انگاری تلویزیون جمهوری اسلامی برای استخدام فردی که در صنعت «سرگرمی های بزرگسالان» فعال بوده شگفتی برانگیز است.


از زمان پخش این اخبار بر روی شبکه های اجتماعی تصاویر خبرنگار جدید پرس تی وی از برخی از سایت های مدل های اروتیک حذف شده است، اما با استفاده از آرشیو اینترنتی می توان برخی از آنها را در اینجا دید.


edwinastoriepresstv


برخی رسانه های استرالیایی از جمله وب سایت ” wexnews” با انتشار گزارشی نوشت: خانم استوری که هم اکنون آزادانه از داخل استرالیا برای شبکه پرس تی وی گزار ش تهیه می کند و برای مثال در یکی از گزارش های خود ” جان هوارد” نخست وزیر سابق و فرماندهان نظامی استرالیا را به ارتکاب جنایت جنگی متهم می کند؛ پیشتر به شغل مدلی اشتغال داشته و عکس های آنچنانی اش در مجلات و فضای مجازی موجود است.


 


edwinastorieiran


wexnews در گزارشی انتقادی با انتشار عکس هایی از خانم ” ادوینا گریس استوری” که با شئونات اسلامی مغایر است ، نوشت که قطعا همین خبرنگار با این سرو وضع نمی تواند به ایران برود.




 


برخی از منابع می گویند حقوق خبرنگاران پرس تی وی در خارج از کشور بالغ بر۷ هزار دلار است و از مزایایی چون سفررایگان به ایران و اقامت مجانی نیز برخوردار هستند. مقامات جمهوری اسلامی تاکنون محدودیت های بسیاری برای خبرنگاران زن ایرانی فراهم آورده اند. از جمله سال گذشته برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار ممنوعیت ورود خبرنگاران زن به دلیل عدم رعایت حجاب مرسوم به مجلس شده بودند.




یک مدل استرالیایی "۱۸+" خبرنگار پرس تی وی شد

No comments:

Post a Comment