Sunday, May 19, 2013

روح الله حسینیان: انقلاب نکردیم که ایران را آباد کنیم!

در همین رابطه: دموکراسی‌ یعنی حکومت مردم بر مردم، ما اصلا با این مخالفیم!



روح الله حسینیان روح الله حسینیان، با انتقاد از گفته های هاشمی رفسنجانی درباره “ساختن ایران” گفت: فرض کنید ایرانی مانند ژاپن ساختید، در انتها چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود؟ انقلاب‌اسلامی حرف دیگری داشت. شاه هم می‌توانست ایران را آباد کند، اما ما انقلاب کردیم تا معنویت و دین داشته باشیم. ما با ابرقدرت‌های جهانی سر جنگ داریم.


حسینیان که در نشستی با اعضای جبهه پایداری در منطقه خراسان سخن می گفت، با انتقاد از گفته های هاشمی درباره تنش زدایی و اینکه “با اسراییل سر جنگ نداریم” گفت: شعار عدم دشمنی با اسرائیل بر خلاف مبانی امام خمینی است. ایشان یکی از آرمان‌های انقلاب را آزادی فلسطین قرار دادند و نابودی اسرائیل را خواستار شدند.


این عضو جبهه پایداری انجام امور عمرانی را از وظایف هر دولتی دانست و خاطرنشان کرد: انجام این امور هدف نیست. کشوری که دارای تعداد زیادی مهندس و فرد تحصیل‌کرده باشد، بالاخره روزی این مسائل را حل خواهد کرد، اما موضوع مهم‌تر پرداختن به تفکر و آرمان‌های امام خمینی است تا بتوانیم پرچم اسلام را در تمام دنیا به اهتزاز در بیاوریم.


وی درباره نامزد نهایی جبهه پایداری نیز اظهار داشت: انتخاب آقای لنکرانی بر مبنای یک کار بدون مطالعه نبود؛ شورای مرکزی جبهه پایداری، طی ده‌ها ساعت جلسه و بررسی، سه نفر را برای معرفی در نظر گرفت، اما هیچ‌کدام از آن‌ها حاضر به پذیرش نبودند. آقای لنکرانی اولین نفر و اصلح‌ترین فرد مورد نظر ما بود. پس از جلساتی که با آیت‌الله مصباح داشتیم و نظرات اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری، در مورد آقای لنکرانی به اجماع رسیدیم. ما یقین شرعی داریم که ایشان اصلح است و هم‌چنان از او حمایت خواهیم کرد.


وی درباره‌ کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، با نام دکتر سلام گفت: من همیشه به عنوان سرباز رهبری هر وقت نیاز یود، در صحنه حضور داشته‌ام. من هیچ‌گاه به آقای خاتمی رأی ندادم. از آقای هاشمی هم به این دلیل حمایت کردم که در دوم خرداد، ایشان مورد تهاجم قرار گرفته بود و عالیجناب سرخ‌پوش معرفی می‌شد، بهترین کار در آن زمان دفاع کردن از آقای هاشمی بود. من در دولت نهم انتقادی به دولت نداشتم، اما وقتی که آقای احمدی‌نژاد تغییر کرد، موضعم را مشخص کردم و ملاک عملکرد افراد را رهبری دانستم.


منبع: راه دیگر


 


160832 486

حسینیان در سالهای ۷۷ و ۷۸ زمانی که پرونده قتل‌های زنجیره‌ای شکل گرفت در سخنرانی‌های متعدد و حتی در مصاحبه‌ای با برنامه «چراغ» صداوسیما ضمن دفاع از سعید امامی، وابستگان خاتمی و جبهه دوم خرداد را بعنوان عاملان قتل‌ها معرفی کرد.



روح الله حسینیان: انقلاب نکردیم که ایران را آباد کنیم!

No comments:

Post a Comment