Tuesday, May 28, 2013

واکنش احمدی نژاد به خبر حمایت او از جلیلی: "چنین چیزی را نشنیده‌ام."

سعید جلیلی احمدی‌نژاد


محمود احمدی نژاد رییس‌جمهور ایران روز سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ در واکنش به برخی تحلیل‌ها و اخبار درباره اینکه سعید جلیلی گزینه دولت و حامیان آن در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت که این مساله را فراموش کنید.

احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره احتمال اینکه جلیلی در نهایت گزینه دولت در انتخابات ریاست جمهوری باشد، گفت: “چنین چیزی را نشنیده‌ام.”

وی در پاسخ به اینکه اکنون که این مطلب را شنیدید، آیا گزینه شما در انتخابات سعید جلیلی خواهد بود؟، گفت: “فراموش کنید.”

پیش از این برخی از سایتهای حامیان سعید جلیلی از احتمال محمود احمدی نژاد از وی خبر داده بودند.

نادر قاضی‌پور، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی نیز روز گذشته در یک مصاحبه خبری با بیان اینکه جلیل را جزو اصولگرایان نمی داند، گفته بود که “جلیلی نامزد خاموش احمدی نژاد است.”

به گفته وی “سعید جلیلی معاون آقای احمدی‌نژاد است. در واقع دولت این‌طور بازی را پیش برد و سعی کرد که با آوردن رحیم‌مشایی تمام نگاه‌ها را به سمت وی بکشاند در صورتی‌که گزینه اصلی دولت آقای جلیلی بود و بدون حاشیه ایشان را وارد عرصه انتخابات کرد. ”

امیدوار رضایی میرقائد معاون قوانین مجلس نیز دو روز پیش در مصاحبه با خبرگزاری خانه ملت سعید جلیلی را گزینه احمدی نژاد مطرح کرده بود و گفته بود: “حمایت وزرای دولت احمدی‌نژاد از جلیلی در مصاحبه‌های مختلف نشان‌دهنده این موضوع است”

در همین حال آیت الله مصباح یزدی روز دوشنبه در جمع اعضای کانون طلوع با اعلام حمایت از نامزدی سعید جلیلی، وی را شخصی توصیف کرد که “در اصول و مبانی فاقد ضعف است.”

مصباح یزدی دلیل حمایت اولیه خود و جبهه پایداری از لنکرانی را ناشی از عدم شناخت کافی از جلیلی دانست.

وی پیش از اعلام تائید صلاحیتها از باقری لنکرانی به عنوان “کاندیدای اصلح روی زمین و زیر آسمان” نام برده بود. اما یک روز پیش از اعلام اسامی تعیین صلاحیت شدگان لنکرانی اعلام کرد که به نفع جلیلی انصراف داده است.

جلیلی در واکنش به پشتیبانی مصباح یزدی از وی گفته است: “حمایت شخصیت ارزشمندی مثل آیت‌الله مصباح ‌یزدی باعث خوشحالی است.”


منبع: العربیه


 


 



واکنش احمدی نژاد به خبر حمایت او از جلیلی: "چنین چیزی را نشنیده‌ام."

No comments:

Post a Comment